Breil

Breil is het lifestyle-merk van de grootste horloge- en sieradenproducent van Italië. Breil begon in een klein plaatsje bij Milaan later verhuisde zij naar Milaan, dat zich inmiddels had ontwikkeld tot de Europese hoofdstad voor mode en design.

Het merk Breil werd in 1937 geregistreerd. Breil kwam in de Hip-Hop periode met excentriek ogende, geparfumeerde rubberen Hip-Hop horloges. Breil begeeft zich als eerste merk op dit terrein, met ongekende resultaat.

In 1994 creëert Breil de eerste uniseks-stijl voor horloges. In de latere jaren 1990 blijft Breil zich richten op de vrouw. “Take what you want but not my Breil” wordt het motto van krachtige vrouwelijkheid. In 2002 wordt Breil op de Nederlandse markt geïntroduceerd en start het “Don’t Touch my Breil”- tijdperk. De campagne die in 2010 van start gaat met de slogan “If only my Breil could talk” zoekt Breil weer nadrukkelijk de kant van de mannen.

Het merk uit Milaan staat voor aantrekkelijk Italiaans design en uitstekende kwaliteitshorloges en sieraden. Breil is onderscheidend met haar design en het gebruik van innovatieve materialen. De horloges zijn stoer en altijd verleidelijk. Naast Breil is er ook Breil Milano. Breil Milano is de premium lijn van het Italiaanse merk dat zich vooral richt op mannen. Dit label staat garant voor markant Milanees design in combinatie met een Zwitsers uurwerk.

Prijsklasse vanaf € 139,- 

Bekijk de volledige collectie op http://www.breil.nl

Een greep uit onze merken